Салата с краставички и нахут

 Здравейте, приятели!

Днес приятели и колеги ми се обадиха на вайбър от морето! Показаха ми морския бряг, плажа и цялата весела компания! Не съм с тях, за съжаление по здравословни причини!  Стана ми много приятно и весело, като че ли бях при тях на плажа!
Пожелавам ви здраве, приятели!  Всичко друго, просто няма значение!

Днес съм приготвила нещо свежо и лесно, предвид състоянието ми! 
Леко намигване към ориента и богатството от вкусове и аромати! 💙🌿

Свежа салата с краставички и нахут


Продукти

За 4 порции 

🌿 2-3 средни краставички/небелени/

🌿 1 буркан консервиран нахут 400г/изплакнат с вода от течността/

🌿 1 глава лук нарязан на тънки кръгчета/

🌿 1/3 ч.ч.орехови ядки / нарязани/

🌿 сусам за поръсване

🌿 Свеж босилек /може да замените с джоджен/ ,суха мента, лют червен пипер или сладък 

🌿 зехтин, лимонов сок/ или оцет/

🌿 сос от нар /може и без/

Начин на приготвяне 

В купа смесваме нарязаните на кръгчета краставички и лук. Добавяме нахута. Овкусяваме с подправките. Отгоре поръсваме ореховите ядки, сусама и свежи листенца босилек, които  накъсваме!

Свежа, вкусна, ароматна и засищаща салата, която ще ви пренесе някъде далеч в ориента, а защо на някой лазурен бряг! Ще ви накара да мечтаете! 

А човек винаги има нужда от мечти! Нали така...?

Насладете се! 💙

Таен съвет! 

При овкусяване на салата сложете сол, точно преди поднасяне! Така, няма да се разводни и да повлияе на вкуса!









Коментари

Популярни публикации от този блог

Сладкиш със сини сливи

Копринени палачинки

Ароматни питки с подправки